Marketing- en Communicatieadvies
PRompt Communicatie geeft onafhankelijk strategisch advies over marketing en communicatie en het uitvoeren van alle plannen om beter in beeld te komen als non-profitorganisatie, bedrijf, zzp’er, vereniging, evenementen- of festivalorganisatie.
PRompt Communicatie is eerlijk over mogelijkheden binnen jouw budget en staat met de voeten in klei. Dat betekent een no- nonsensaanpak op basis van een heldere analyse. Of je klein of groot bent: sterke marketing, PR en communicatie zijn altijd mogelijk. PRompt communicatie zet strategisch inzicht en creativiteit in om maximale aandacht en betrokkenheid van jouw doelgroep te bereiken op alle mogelijke manieren. Het bewijs hiervan levert PRompt Communicatie al 30 jaar.
Verandermanagement
Monique Spaltman – eigenaar van Prompt Communicatie – werkt al 30 jaar in diverse organisaties en heeft daardoor veel ervaring in verandermanagement opgebouwd. Als interim-manager zet zij die ervaring graag in. Monique Spaltman: “Het realiseren van organisatie- en cultuurveranderingen, bouwen aan focus voor (fusie)organisaties en teams heb ik vooral in de praktijk geleerd. Doordat ik enkele fusies heb begeleid – zoals bij de oprichting van Vilans en VRIJDAG – waarin drie tot vijf (project)organisaties moesten gaan samenwerken onder een nieuwe vlag, weet ik wat erbij komt kijken. Organisaties veranderen tegenwoordig voortdurend. Bij een fusie is er echter sprake van grote tijdsdruk; de koers moet uitgezet en snel gerealiseerd worden want de lanceringsdatum staat meestal al vast. De nieuwe organisatie moet nog van de grond af worden opgebouwd. Inclusief alle ICT-systemen en werkprocessen. Medewerkers moeten daarmee leren werken, intussen elkaar leren kennen en gaan samenwerken. Dat terwijl er zelden iemand zit te wachten op verandering; sterker nog: dit roept juist weerstand op. De uitdagingen zijn dan ook divers: de positie in de markt bepalen, de nieuwe missie, visie en kernwaarden, competenties formuleren. Zoveel mogelijk mensen betrekken om draagvlak te krijgen en tegelijkertijd het tempo hooghouden. Hoe richt je de organisatie in, hoe breng je focus aan in de teams? Hoe zorg je ervoor dat medewerkers de nieuwe koers steunen en uitdragen, ernaar handelen? Hoe implementeer je nieuwe systemen en werkwijzen? Dat is precies waar mijn kracht ligt. Ik krijg energie van veranderingen realiseren die leiden tot een duidelijke focus, waardoor ieder zijn of haar kracht welbewust kan inzetten om resultaten te boeken waarmee we het verschil maken en de missie van de organisatie waarmaken. En van elkaar stimuleren en inspireren om samen ons doel te bereiken. Altijd in nauwe samenwerking met directie en mede MT-leden; en altijd verder reikend dan het eigen team. Met bewezen succes.”